Meny
Slik funker mimir
Historier fra butikker som bruker Mimir
«Syntes 50% hørtes ambisiøst ut, men nå tenker jeg ikke lengre på chat»
Sammen med vår aller første pilotkunde, Bikeshop, håndterte vi 56% av alle henvendelser på chat allerede i august 2023. Og da mener vi faktisk håndtert.
Handlinger
«Syntes 50% hørtes ambisiøst ut, men nå tenker jeg ikke lengre på chat»
Sammen med vår aller første pilotkunde, Bikeshop, håndterte vi 56% av alle henvendelser på chat allerede i august 2023. Og da mener vi faktisk håndtert.
Handlinger
«Syntes 50% hørtes ambisiøst ut, men nå tenker jeg ikke lengre på chat»
Sammen med vår aller første pilotkunde, Bikeshop, håndterte vi 56% av alle henvendelser på chat allerede i august 2023. Og da mener vi faktisk håndtert.
Handlinger
«Syntes 50% hørtes ambisiøst ut, men nå tenker jeg ikke lengre på chat»
Sammen med vår aller første pilotkunde, Bikeshop, håndterte vi 56% av alle henvendelser på chat allerede i august 2023. Og da mener vi faktisk håndtert.
Handlinger
CognitionHub AS © 2025.
Stensberggata 29 0170 Oslo Norway
Org.nr: 832 170 712
Kontakt oss:
contact@cognitionhub.no
CognitionHub AS © 2025.
Stensberggata 29 0170 Oslo Norway
Org.nr: 832 170 712
Kontakt oss:
contact@cognitionhub.no
CognitionHub AS © 2025.
Stensberggata 29 0170 Oslo Norway
Org.nr: 832 170 712
Kontakt oss:
contact@cognitionhub.no