Meny

Slik funker mimir

Historier fra butikker som bruker Mimir

«Syntes 50% hørtes ambisiøst ut, men nå tenker jeg ikke lengre på chat»

Sammen med vår aller første pilotkunde, Bikeshop, håndterte vi 56% av alle henvendelser på chat allerede i august 2023. Og da mener vi faktisk håndtert.

Handlinger

«Syntes 50% hørtes ambisiøst ut, men nå tenker jeg ikke lengre på chat»

Sammen med vår aller første pilotkunde, Bikeshop, håndterte vi 56% av alle henvendelser på chat allerede i august 2023. Og da mener vi faktisk håndtert.

Handlinger

«Syntes 50% hørtes ambisiøst ut, men nå tenker jeg ikke lengre på chat»

Sammen med vår aller første pilotkunde, Bikeshop, håndterte vi 56% av alle henvendelser på chat allerede i august 2023. Og da mener vi faktisk håndtert.

Handlinger

«Syntes 50% hørtes ambisiøst ut, men nå tenker jeg ikke lengre på chat»

Sammen med vår aller første pilotkunde, Bikeshop, håndterte vi 56% av alle henvendelser på chat allerede i august 2023. Og da mener vi faktisk håndtert.

Handlinger

Se om Mimir er noe for deg

Betal kun om det funker

CognitionHub AS © 2025.

Stensberggata 29 0170 Oslo Norway

Org.nr: 832 170 712

Kontakt oss:

contact@cognitionhub.no

Se om Mimir er noe for deg

Betal kun om det funker

CognitionHub AS © 2025.

Stensberggata 29 0170 Oslo Norway

Org.nr: 832 170 712

Kontakt oss:

contact@cognitionhub.no

Se om Mimir er noe for deg

Betal kun om det funker

CognitionHub AS © 2025.

Stensberggata 29 0170 Oslo Norway

Org.nr: 832 170 712

Kontakt oss:

contact@cognitionhub.no